Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012


Μοχλός προώθησης των τοπικών προϊόντων το Πελοποννησιακό Σύμφωνο Ποιότητας

Π. Τατούλης: «Στόχος η εξειδίκευση της Μεσογειακής διατροφής σε Πελοποννησιακή, για τη δημιουργία ενός ισχυρού και διακριτού brand name Πελοπόννησος»




ΤΡΙΠΟΛΗ. «Πέρα από τα όποια διοικητικά της όρια, η Πελοπόννησος, ιστορικά και οικονομικά, αποτελεί αδιαίρετο χώρο και αυτή είναι η οπτική, με την οποία την αντιμετωπίζουμε», δήλωσε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου που παραχώρησε στο περιθώριο της έκθεσης «Μύθοι, γεύσεις και … ποιήματα» που διοργανώνει η Περιφέρεια Πελοποννήσου στην πλατεία Κλαυθμώνος.
Ο Περιφερειάρχης ανέφερε ότι «ο επιχειρηματικός χώρος της Πελοποννήσου για εμάς είναι ενιαίος», ενώ πρόσθεσε ότι «με την προσπάθειά μας θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα ιδιαίτερο ενιαίο χώρο για τις Περιφέρειες, με εξειδίκευση της χωροταξίας τους γύρω από την κοιτίδα των πολιτισμών, τη Μεσόγειο. Στο πλαίσιο αυτό και με σκοπό την ανάληψη πρωτοβουλιών για προβολή των πλεονεκτημάτων τους, το πρώτο τρίμηνο του 2013 θα πραγματοποιηθεί συνάντηση όλων των Περιφερειών της Μεσογείου στην έδρα της Περιφέρειας Πελοποννήσου, στην Τρίπολη, για τη διακήρυξη των Περιφερειών της Μεσογείου».
Η προβολή των προϊόντων της Πελοποννήσου, συνέχισε ο κ. Τατούλης, δεν αφορά μια μονοδιάστατη εμπορική σχέση με τους πολίτες, αλλά, το κυριότερο, προβάλλει την διαπολιτισμική και διαχρονική κουλτούρα. Για το λόγο αυτό η προσπάθεια δεν εστιάζεται αποκλειστικά στην επίτευξη μεγαλύτερου επιπέδου εμπορικών σχέσεων, αλλά στην προβολή των συγκριτικών πλεονεκτημάτων και στην επένδυση στον τομέα της ποιότητας, με απώτερο στόχο τη συνολική ανάδειξη του πολιτιστικού υποβάθρου της Πελοποννησιακής διατροφής.
«Για το σκοπό αυτό συστήνουμε το Πελοποννησιακό Σύμφωνο Ποιότητας, το οποίο έχει ως στόχο να παρακινήσει τα τοπικά εστιατόρια και ξενοδοχεία να χρησιμοποιούν Πελοποννησιακά προϊόντα. Με βάση προδιαγραφές που έχουν ήδη καθοριστεί, εστιατόρια και ξενοδοχεία θα πιστοποιούνται με το Σήμα του Συμφώνου Ποιότητας και θα παρέχουν στους τουρίστες τοπικά προϊόντα. Απώτερος στόχος, ωστόσο, θα είναι η εξειδίκευση της Μεσογειακής διατροφής σε Πελοποννησιακή, για τη δημιουργία ενός ισχυρού και διακριτού brand name Πελοπόννησος», ανέφερε ο κ. Τατούλης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου