Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, το «Πράσινο Marketing» και ο Kαταναλωτής
Η έρευνα με θέμα «Πράσινο Marketing: Περιβαλλοντικές Διαστάσεις του Marketing στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» θα παρουσιαστεί την Τετάρτη 23 Μαΐου σε ειδική εκδήλωση στις 17:00, στο αμφιθέατρο του ραδιοφωνικού σταθμού Αθήνα 9.84 στη Τεχνόπολις, Πειραιώς 100, Γκάζι. Η είσοδος στην εκδήλωση είναι ελεύθερη.
Η ετήσια έρευνα, που πραγματοποιήθηκε για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά από το Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (A.LA.R.M.) και το Κέντρο Αειφορίας (CSE) σε πανελλαδικό δείγμα 703 ατόμων, αποτυπώνει την καταναλωτική συμπεριφορά απέναντι στις περιβαλλοντικές διαστάσεις του Marketing, αναδεικνύει τη συνεχώς αυξανόμενη ευαισθητοποίηση του κοινού σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα και καταγράφει τη στάση, τις αντιλήψεις και την ανταπόκριση του Έλληνα καταναλωτή απέναντι στις υπεύθυνες εταιρικές πρακτικές.
Για παράδειγμα, σύμφωνα με την έρευνα, το 55,1% των καταναλωτών αγοράζει φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα. Ωστόσο μόλις το 19,3% γνωρίζει επιχειρήσεις που προστατεύουν το περιβάλλον.
Στην εκδήλωση θα υπάρχουν δύο πάνελ, θα γινει παρουσίαση της έρευνας και θα απονεμηθούν τα βραβεία myclimate - Green leader. Θα γίνει παρουσίαση πρακτικών πράσινου μάρκετινγκ από τις εταιρίες – υποστηρικτές της εκδήλωσης ενώ οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, οι οποίες θα εκλυθούν κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, θα υπολογισθούν και στη συνέχεια θα αντισταθμισθούν βάσει διεθνών κριτηρίων από το CSE, εκδίδοντας πιστοποιητικό «climate neutral» μέσω του μη κερδοσκοπικού Ελβετικού Οργανισμού myclimate. Η εκδήλωση πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Ινστιτούτου Εταιρικής Ευθύνης (CRI) και της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.).
Όπως αναφέρεται από το Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών «για τις σύγχρονες επιχειρήσεις η εφαρμογή προγραμμάτων κοινωνικής υπευθυνότητας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την επιχειρηματική δραστηριότητα». «Η ΕΚΕ αποτελεί πλέον τάση του μοντέρνου επιχειρείν, καλύπτει όλο το φάσμα της εταιρικής ταυτότητας και κρίνεται θετικά από τον πελάτη-καταναλωτή, ο οποίος υιοθετεί μια περισσότερο πράσινη» κουλτούρα», τονίζει το Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου